جستجو کردن

خرید انواع شکر پنیر طعم دار مخلوط + قیمت

شکر پنیر طعم دار مخلوط، نوعی شیرینی است که از ترکیب آب و شکر تولید می شود، این محصول دارای طعم های متفاوتی است.

شکر پنیر طعم دار مخلوط

شکر پنیر طعم دار مخلوط

شکر پنیر یک چاشنی خوشمزه است که به آن ابنبات بجنورد نیز گفته می شود این چاشنی بی نظیر دارای طعم های متفاوتی است.

لازم به ذکر است بدانید که این محصول به واسطه طعم ها و عصاره هایی که دارد دارای خواص غذایی نیز می باشد که به عنوان چاشنی در کنار چای یا قهوه طعم ماندگاری دارد.

این محصول در طعم های گل محمدی، زنجبیل، زعفرانی، هل، دارچین و بسیاری از مواد دیگر تولید می شود که هرکدام از این مواد به تنهایی می تواند برای بدن مفید باشد.

جالب است بدانید در ترکیبات این چاشنی خوشمزه هیچگونه مواد شیمیایی و مضری استفاده نشده است و قند مصرفی آن نیز از نیشکر می باشد.

مشخصات شکر پنیر طعم دار مخلوط

مشخصات شکر پنیر طعم دار مخلوط

از خواص این شکر پنیر می توان به سالم بودن بند آن اشاره کرد و می توان با خیال آسوده آن را جایگزین قند نمود و همراه با چای و دمنوش از آن استفاده کرد.

اکثر طعم های شکر پنیر برگرفته از گیاهان دارویی و طبیعی است بعنوان مثال شکر پنیر با طعم گل محمدی، بخاطر داشتن خواص بالای گل محمدی، استفاده از آن موجب آرامش اعصاب می شود.

طعم دهنده ها و عصاره های مخلوط شکر پنیر نه تنها برای بدن مضر نیست بلکه به سلامت اعصاب و عملکرد بهتر روده ها نیز کمک فراوانی می کند.

از بهترین مزیت این محصول می توان به از بین بردن خستگی و افسردگی اشاره کرد و بعد از یک روز کاری استفاده از این محصول در کنار یک چای خوش طعم بسیار لذت‌بخش است.

خرید شکر پنیر طعم دار مخلوط

خرید شکر پنیر طعم دار مخلوط

خرید شکر پنیر طعم دار مخلوط با توجه به چند نکته امکان پذیر است و هنگام خرید حتما باید به این نکات دقت کنید.

ابتدا اگر قصد دارید یک خرید هوشمندانه و بصرفه ای داشته باشید سعی کنید برند معتبر و با کیفیت خریداری کنید چرا که کیفیت محصول بیانگر مرغوب بودن آن است.

در هنگام خرید حتما به تاریخ تولید و انقضای حک شده به روی بسته بندی توجه کنید و مراقب باشید که محصول تاریخ گذشته نباشد.

بخاطر نوع بافت و حساسیت شکر پنیر به نم و رطوبت دقت کنید که بسته بندی سالمی داشته باشد یا توجه کنید که بسته بندی سوراخ نباشد.

در هنگام خرید به دارا بودن آرم استاندارد و تاییدیه وزارت بهداشت توجه کنید و در نظر داشته باشید شکر پنیر در چهارچوب استاندارد تولید شده باشد.

قیمت شکر پنیر طعم دار مخلوط + خرید و فروش

قیمت شکر پنیر طعم دار مخلوط + خرید و فروش

قیمت شکر پنیر طعم دار مخلوط از ۴۰ هزار تومان تا ۶۰ هزار تومان متفاوت است که این اختلاف قیمت به عوامل زیادی بستگی دارد.

عواملی مانند گران شدن قیمت دلار، بالا رفتن نرخ سوخت، نوسانات قیمت ارز و بسیاری عوامل دیگر سبب شده که تمام کالا ها از جمله این محصول دچار نوسان قیمت شوند.

عوامل دیگری مانند گران شدن مواد اولیه تولید، برند محصول، نوع بسته بندی و وجود واسطه های فروش می تواند بر روی قیمت تمام شده این محصول تاثیر مستقیم بگذارد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا آگاهی از قیمت تمام شده این محصول از طریق شماره های درج شده با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید و اطلاعات مناسبی به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *